VI KOM ETTA I SERIEN!!!

Hej :)
Idag spelade vi seriens sista match. Vi låg två av 7 lag, (tror jag) så om vi skulle vinna skulle vi komma delad etta med Enebyberg. Och vi vann med 5-1!! :D
Men vi har mycket större målskillnad än Enebyberg så vi vann serien för den här säsongen! 
Fast vi har ju hösten kvar...

Vi spelade faktiskt inte alls bra enligt mig, men vi fick ändå in 5 mål.
Vi kan spela såå mycket bättre...

Ikväll ska ju Sverige - England spela i EM.
Tror England kommer äga ut Sverige men man hoppas på det bästa!

Kram!


Lite små bilder på mig... 
Har faktiskt klippt sidecut för några veckor sedan, men har inga bra bilder på mig så jag lägger ut 
senare bilder på mig som är tagna nydligen.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Asså Hanna! Det här är kanske lite random men du borde bli modell! Du är så jäkla fin och perfekt på foton och i verkligheten!♥

2012-06-16 @ 22:19:49
URL: http://thatellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0