Tjenare

Heej
Idag har jag spelat fotboll, först på morgonen(Speciell träning med Annelie Noren från fotbollsförbundet)
Det började klockan kvart i 10.
Sen var den slut halv 12, då åkte jag hem, åt och la mig på soffan med torra kläder och en kopp te :P
För klockan 13 skulle vi ha samling, jag skulle spela match med 97orna :)

Vi mötte Djurgården, vi förlorade med 2-1 men egentligen fattar jag inte varför...
Vi var mycket, mycket bättre! 
De hade knappt nått spel :s
Men mitt lag (98orna) har mött Djurgårdens 97or för några veckor sedan, då spelade vi 2-2 :)
Så jaa... 
MITT LAG ÄGER ALLT! ♥
Nu sitter jag och ska snart se på EM Danmark - Tyskland.
HEJJA TYSKLAND!

Här kommer lite bilder på mitt älskade lag ♥

Alicias mål :D

Här kommer en text till min bästa vän Sofi Margareta Hellberg Olsson.

Du är världens finaste, awesomiga, roligaste, coolaste, sötaste, häftigaste, bästa, najsigaste, bästpåattfota, sommrigaste(?), bättreänbästaste OSV vän.
JAG ÄLSKAR DIG SOFI!

2009?

ÄLSKAR DIG GUMMIS.

Här kommer en bild på mina närmsta vänner (både fysiskt och psykiskt) 


Från höger: Paula, jag, Sofi och Alicia. Höst 2011

Min andra bäzza Ellinor!

ELLEN DU ÄR OCKSÅ AWESOME, GULLIG, BÄST OCH ALLTING.

Okej bilderna blev failade men jag har inte riktigt lärt mig detta än...


Kommentarer
Postat av: Zofi

Naw , du är bäst<33333333333333333333333333333

2012-06-17 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0