Jag har inga läsare :'(

Nämeeen tjena! EEKOO
 
*inget svar*
Har nämnligen två läsare...
HAHA men VET att det kommer gå bättre när min design kommer :)
Ebba kanske ska fixa! (min kompis)

Aja, just nu spelar Portugal - Spanien.
Hejar på Espania men tror faktiskt Portugal kommer vinna...
De har haft mest boll och Spanien känner sig nog lite pressade.
 
Idag då, då har jag först vart i Täbban med mamma och köpt lite saker inför cupen, 
sen så var jag på bio med Sofi och Alicia!♥ 
Vi såg Snow Withe and the huntsman. (Swath)
Den var bra! Fast jag trodde den skulle vara bättre ärligt talat ...
Den vår 7,2 av 10!

Ska skriva lite tidsinställda inlägg nu eftersom jag inte kommer blogga nu på fyra eller fem dagar!
Puss
 
Snow Withe and the huntsman♥
(Går dock inte att få större bild :s)

Älskar Kristen Stewart. Jag är ju en twilighter såå...
Speciellt i den här filmen, då hörde man henne prata lite mer och så, 
för i Twilight är hon ju en blyg, tyst liten tjej.
 
Kristeeeen! ♥

Kommentarer
Postat av: Minano

Vem är det som har tagit den första bilden? Skitfin! <3

2012-07-13 @ 14:53:46
URL: http://minano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0